Zusätzliche Info
Volksmund
Dispute erfolgreich:
Dear ,

The dispute (order id: ) has been closed today and we have made a mediation.


We understand how you feel for not receiving the selective item in such a long time. As a compensation, we will refund you immediately. Hope you are satisfied with the resolution. In case you have future assistance, we are entirely at your disposal. We wish our Aliexpress customers good health, success at work and a wonderful life. Happy everyday.




Please spare a few minutes to provide feedback on the service I have provided. We strive on improving our performance consistently, and feedback ratings help us evaluate our performance further.

Thank you for your cooperation and support, and hope you have a great experience shopping with AliExpress. Your understanding and cooperation will be appreciated.


Best regards,

AliExpress





Bei mir wurde heutebereits das Versandticket erstellt. Leider handelt es sich um einchinesisches" land of origin China" was bedeutet, so denn überhaupt Versandwird, erfolgt dieser aus China.

Der Erfahrung nach, handelt es sich allerdingslediglich um eine Verzögerungstaktik des neuen Händlers um erstmal eine Mengean Bestellungen vortäuschen zu können. Immerhin dürfte damit sicher gestelltsein, dass alle die das "Risiko eingegangen sind oder noch eingehenwollen, ihr Geld, nach Öffnen eines Disputes mit entsprechendem Nachweis überden ausbleibenden und zudem vorgegebenen Versand aus demfalschem Land, zurück bekommen.

Edit
Verkäufer stellt sich dumm, geht auf Nachfragen nicht ein bzw. macht er haltlose Versprechen.
Also warten ob etwas kommt. Sollte etwas kommen, dokumentiert es mit Fotos, noch besser einem Video.
Sollte die Ware nicht innerhalb der vorgegebenen Zeit ankommen Dispute eröffnen und auf sämtliche Umstände hinweisen.
Erstens überschreiten der Lieferzeit
Zweitens, wenn der Fall Hinweis auf auslaufen des Käuferschutzes.
Drittens Hinweis darauf, dass andere als behauptet nicht aus Spanien sondern China versandt wurde. Und im Zuge dessen die Ware zum Zoll geehrt und Einfuhrumsatzsteuer anfällt.

Wenn wir Glück haben, hat er die Ware versandt aber die kommt nicht rechtzeitig an dann eröffnet ihr einen Dispute und bekommen eventuell beides, Ware und Geld.
Ob ihr dann den Käufer das Geld wieder zahlt musst ihr entscheiden.
Je nach Fall und Verhalten des Verkäufers mache ich das aber im Normalfall immer.




Nehmt euch was ihr braucht:

The guaranteed delivery time has been exceeded, so I am applying for a full refund. The seller guarantees guarantee on-time delivery within 15 days and based on this I apply for a full refund.
Me and many other buyers bought the goods because the seller stated and promised to ship the goods from Spain, thus guaranteeing fast delivery. But the truth is, and without prior notice, he sent the goods from China instead.
Firstly, this results in a considerably longer delivery time, which is why this has now also been exceeded. Even if the goods are been processed any further, the goods must now go through customs and additional import sales tax is due!
The seller did all of this willfully and it is clearly his fault. Please help to preserve the good reputation of AliExpress and help the customers by arranging a full refund in accordance with the guarantees of on time delivery and buyer protection. Thank you and best regards

PS The seller systematically frauds a large number of customers by defrauding the AliExpress buyer protection system. He always used the exact same pattern. Offering at a low price and shipping from the European Union.Many buyers have ordered from this seller and none have received their goods. In some cases the seller used different tracking numbers and the goods were not delivered to the buyers but to addresses made up by the seller. It is also proven that if anything was delivered, it was letters. This can also be proven by the delivery service. A router of this size won't fit in a letter. Right from the start, the seller never intended to deliver the goods, but instead is engaging in a large-scale fraud. The shop no longer exists. Please prevent the seller from cheating on AliExpress customers.
Der eigentliche Dispute Text darf nur aus 500 Zeichen bestehen.
Ihr könnte den ganzen Text auch als Foto oder zugelassenes Format unter "Beweis" hochladen.

Ihr solltet einen Scrennshot der online delivery guarantee beifügen.68076.jpg
Diskussionen

630 Kommentare