190°
Eachine H8C Mini With 2MP Camera 2.4G 6-Axis Headless Mode RC Quadcopter RTF

Eachine H8C Mini With 2MP Camera 2.4G 6-Axis Headless Mode RC Quadcopter RTF

EntertainmentBanggood Angebote

Eachine H8C Mini With 2MP Camera 2.4G 6-Axis Headless Mode RC Quadcopter RTF

Preis:Preis:Preis:20,83€
Zum DealZum DealZum Deal
Description:
Brand Name: Eachine
Item Name: 2.4G 6 Axis RC Quadcopter
Item NO.: H8C
Frequency: 2.4G
Gyro: 6 axis
Color: White,Black
Control Distance: About 100m
Charger Time: About 40mins
Flight Time: 6-8mins
Battery: 3.7V 300mAh(included)
Remote Control: 4 x AA battery (not included)
Quadcopter Size:18cm*18cm*5.5cm
Certification: FCCROHSEMCEN71EN62115EN60825HR40406PASTMF963

Features:
With 2.0MP Built-in Camera.(2GB memory card and card reader not included)
With Headless Mode,no need to adjust the position of aircraft before flying .
One key to return function makes it easily to find the way home.
The 6-axis system allows the quad to be hand launched
6-Axis gyro quad-rotorcraft flight, strong stability,can easily implement various flight movements, stronger wind resistance, easier to control
2.4G technology adopted for anti-interference.even more than one quadcopter is flying at the same time they will not interfere with each other
The quadcopter can fly both indoor and outdoor.Including 4CH digital proportional RC system.
Lightweight airframe with nice durability
It can realize 3D tumbling in four directions with 4 LED lights.
Remote controller has the indicator light, low voltage alarm function.
Battery protection
Function:up/down, left/right sideward fight, forward/backward, turn left/right, rolling 360°, Headless Mode, One key to return

Package included:
1 x Eachine H8C Mini RC Quadcopter (with camera)
1 x Transmitter
1 x Battery
1 x USB charging cable
2 x Replacement Props
1 x Screwdriver
1 x Manual

14 Kommentare

Deallink???? oO

und jetzt bitte nochmal, die beschreibung in der hiesigen sprache!

famdu

und jetzt bitte nochmal, die beschreibung in der hiesigen sprache!



ergänzt hab ich voll vergessen

Wtf? Chinesisch und ohne link. .

Teer und Federn her!

Bearbeitet von: "SchwengelBengel" 9. September

Link bittööö

sa5cha

Link bittööö



seite aktualisieren bittööö

Dankööö

Mit dieser grottigen Dealbeschreibung kann ich dir - mal abgesehen vom fehlenden Vergleichspreis - nur ein cold geben.

J_R

Mit dieser grottigen Dealbeschreibung kann ich dir - mal abgesehen vom fehlenden Vergleichspreis - nur ein cold geben.



Ganz wie Heidi: ​ich habe heute leider kein Bild für Dich... Und das interessiert schon seit Jahren keinen mehr...
Bearbeitet von: "ccalimero" 10. September

Ist das ein gutes Modell zum Einstieg? Oder worauf sollte ich achten? Ich würde das Hobby gerne mal ausprobieren

Absolut. Die sind extrem stabil in der Luft und eignen sich bestens um sich an das Thema mal heranzutasten!

Kostet jetzt 24 Euro

Für 20 € hätte ich es mir jetzt gekauft. Schade.
Die eingebaute Camera ist lustig, die hätten Sie auch weglassen können. Videos sehen aus als würde man sich auf dem Mond befinden

Wo ist der große Unterschied zum E5C?

Dein Kommentar
Avatar
@
    Text