410°
Sushi München- - All you cant Eat für 9,70 & ein Augustiner Kostenlos dazu

Sushi München- - All you cant Eat für 9,70 & ein Augustiner Kostenlos dazu

FoodAbendzeitung Angebote

Sushi München- - All you cant Eat für 9,70 & ein Augustiner Kostenlos dazu

Preis:Preis:Preis:9,70€
Zum DealZum DealZum Deal
Das könnte alle Münchner freuen, die in der Atstadt arbeiten: Am Sendlinger-Tor-Platz 10 (ecke Sonnenstrasse), also mal mitten im Trubel (u. mal nicht irgendwo draussen in der Wachei) gibts unter der Woche Running Sushi "all you can Eat" für 9,70 € - und am Mittwoch (keine Ahnung warum gerade dann) gibt´s a halbe "Augi" kostenlos dazu (uii, des mog da Münchner gern, gell). Zum mitnehmen noch 10% zusätzlich. Hat kürzlich aufgemacht, ist ziemlich Schnörkellos, u. ohne den ganzen Asia-Kitsch. Ca. 30 Plätze, davon fast alle direkt am Running Sushi. Ich war da, war gut, u. da gabs echt nix zum meckern. Und bitte keine bemitleidenden Bemerkungen vom Norden, für München ist das -mit der Lage- SENSA-TIO-NELL.

Lasst es euch schmecken...

Beliebteste Kommentare

a ranning Augustiner war mia liaba -last`s es eich schmecka

49 Kommentare

*neid*

a ranning Augustiner war mia liaba -last`s es eich schmecka

Bayernpeter

a ranning Augustiner war mia liaba -last`s es eich schmecka


wo a recht hat, da hat er recht. Hob aber blos no kor running augi gfunden ....

Des war doch no ebbas all you can Drink On ranning Augustiner für 10 Euronen. Na miasad i ja wida nach Minga zruck

Sorry for OFFT

Suschi un a Blondes ? Seids deppert ? Da ghört a hoaxn hi !!!

Bayernpeter

Des war doch no ebbas all you can Drink On ranning Augustiner für 10 Euronen. Na miasad i ja wida nach Minga zruck Sorry for OFFT


Bayernpeter

a ranning Augustiner war mia liaba -last`s es eich schmecka


wo a recht hat, da hat er recht. Hob aber blos no kor running augi gfunden ....

jetzt gibt er a no zua, da a abghaut is .. vielleicht zu de Preussen oda wos?
interessiert sich eigentlich einer für des sushi, oda blos für des augi? I hob eich alle liab ....

Lernt Deutsch.

Gammelfisch? bei den Preisen kanns kein echtes Sushi sein.

SirJazz

Lernt Deutsch.



Na lern du bayrisch wahrscheinlich bist du eh a Preiß


Ned bes sei, des is nur Ironie auf bayrisch. Vielleicht soitn mir Bayern unsre Beiträge in Boarisch schreiben


An der Threadersteller: wen moanst na du aus am Norden? Die vom Harthof und vom hasenbergl?

SirJazz

Lernt Deutsch.


Ha? Wos moanst´n Du?

Bayern ist doch ein eigenes Land
Bin ich froh ein Nordischer Jung zu sein. Aber gegen ein paar Haxen hätte ich nichts einzuwänden

ifangsushi.de

der hod a an noma, bei dem goid is des glaub i nix gscheids. An Gustl kauf i a liaba aso.

Mei duad des guad a moi wida Boarisch zum schreibn bei mir in da Diaspora ( Nähe Ulm)

I moan Mia brauchan Vui mehr so regionale boarische Threads


SirJazz

Lernt Deutsch.

SirJazz

Lernt Deutsch.




Oiso echt, soo weit Nördlich dann a wieder net ... des san ja min. 4 Km.
Oiso, is jetzt jemand auf des Sushi scharf oda soll ich nächste Woche besser nach am augi-Deal schaun?
Ha? Wos moanst´n Du?

An Augi kriagst sogar bei uns schwäbische Preissn.

Die homs a scho gschmeckt wo's guad is und wos ned

Hat definitiv nicht erst kürzlich aufgemacht, war in dem Laden schon letzten Sommer zum ersten Mal drin. Seitdem auch der selbe Laden. Angebot seitdem unverändert, mir hats auch geschmeckt.

Bayernpeter

An Augi kriagst sogar bei uns schwäbische Preissn. Die homs a scho gschmeckt wo's guad is und wos ned


Schwäbischer Preuss. Na guad, i vergib dir mal. Jeder macht so seine Erfahrung, gell. Oiso, bis dann amoi. Aber wennst an Augi net treu bleibt, oiso dann setzt amoi was!

i hob jetzad über 10 Kilo obe und gestern hots zur Belohung zwo Augi Weissbier gebn.

Heit leida nur a niederboarisches starkbia wei mir des augi ausganga is. I bin dann a moi wegad und wünsch eich vui spass beim ranning shusi und am augustiner -vwurscht wechads hauptsach an augi und hauptsach minga und hauptsach Bayern und an kini und wos ma ois a so habn

Bayernpeter

i hob jetzad über 10 Kilo obe und gestern hots zur Belohung zwo Augi Weissbier gebn. Heit leida nur a niederboarisches starkbia wei mir des augi ausganga is. I bin dann a moi wegad und wünsch eich vui spass beim ranning shusi und am augustiner -vwurscht wechads hauptsach an augi und hauptsach minga und hauptsach Bayern und an kini und wos ma ois a so habn


Bayernpeter

An Augi kriagst sogar bei uns schwäbische Preissn. Oiso: Lang lebe der Kini ! Guad Nacht, grosser. Die homs a scho gschmeckt wo's guad is und wos ned


Schwäbischer Preuss. Na guad, i vergib dir mal. Jeder macht so seine Erfahrung, gell. Oiso, bis dann amoi. Aber wennst an Augi net treu bleibt, oiso dann setzt amoi was!

EDITH

Dein Kommentar
Avatar
@
    Text