341°
Gepostet 12 April 2024
MTB Specialized Stumpjumper Evo Pro (Carbon Rahmen+LRS+Lenker/Bike Yoke/X01 AXS/13.86kg) - 2023 (S1 bis S6)
Kostenlos ·
Geteilt von
kiwideus Super Poster
Mitglied seit 2018
1.635
1.328
Über diesen Deal
Für die harten Enduro-Jungs
PVG
bike24.de/p16…tml
Link Specialized
specialized.com/de/…533
Technische Daten
Gewicht ca. 13.86kg (30 lb, 8.9 oz) - Size S4
Farbe Gloss Dune White / Taupe
Modelljahr 2023
Hersteller Specialized
Ausstattung
Rahmen FACT carbon frame W/27.5 Link and Rear wheel
Gabel FOX FLOAT 36 Factory, GRIP2 damper, 15x110mm, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel
Dämpfer FOX FLOAT X Factory, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSC adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
Schaltwerk SRAM X01 Eagle AXS
Schalthebel SRAM Eagle AXS Rocker Paddle
Kassette SRAM XG-1295 Eagle, 10-52t
Kette SRAX X01 Eagle, 12-speed
Kurbelsatz SRAM X1 Carbon, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
Innenlager SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
Felgen Roval Traverse Carbon 29F/27.5R, hookless carbon, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready
Nabe vorn DT Swiss 350, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
Nabe hinten DT Swiss 350, Star Ratchet, 36t engagement, SRAM driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
Speichen DT Competition Race
Lenker Roval Traverse SL Carbon, riser bar, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm, 35.0mm
Vorbau Deity Copperhead, 35.0mm
Griffe Deity Lockjaw
Sattel Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails
Sattelstütze Bike Yoke, Revive Max, 34.9 (S1:120mm, S2/S3:150mm, S4-S6: 185mm)
Schläuche Standard, Presta valve
Nabe vorne DT Swiss 350, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
Bremse vorne SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
Bremse hinten SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
Kurbelgarnitur SRAM X1 Carbon, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
Kettenblätter 32T
Sattelstützklemme Alloy, 38.6mm
Reifen vorne Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Reifen hinten Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3"
PVG
bike24.de/p16…tml
Link Specialized
specialized.com/de/…533
Technische Daten
Gewicht ca. 13.86kg (30 lb, 8.9 oz) - Size S4
Farbe Gloss Dune White / Taupe
Modelljahr 2023
Hersteller Specialized
Ausstattung
Rahmen FACT carbon frame W/27.5 Link and Rear wheel
Gabel FOX FLOAT 36 Factory, GRIP2 damper, 15x110mm, 44mm offset, S1: 150mm of travel, S2-S6: 160mm of travel
Dämpfer FOX FLOAT X Factory, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSC adjustment, S1:210x50mm, S2-S6:210x55mm
Schaltwerk SRAM X01 Eagle AXS
Schalthebel SRAM Eagle AXS Rocker Paddle
Kassette SRAM XG-1295 Eagle, 10-52t
Kette SRAX X01 Eagle, 12-speed
Kurbelsatz SRAM X1 Carbon, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
Innenlager SRAM DUB, BSA 73mm, threaded
Felgen Roval Traverse Carbon 29F/27.5R, hookless carbon, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready
Nabe vorn DT Swiss 350, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
Nabe hinten DT Swiss 350, Star Ratchet, 36t engagement, SRAM driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h
Speichen DT Competition Race
Lenker Roval Traverse SL Carbon, riser bar, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm, 35.0mm
Vorbau Deity Copperhead, 35.0mm
Griffe Deity Lockjaw
Sattel Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails
Sattelstütze Bike Yoke, Revive Max, 34.9 (S1:120mm, S2/S3:150mm, S4-S6: 185mm)
Schläuche Standard, Presta valve
Nabe vorne DT Swiss 350, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
Bremse vorne SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
Bremse hinten SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
Kurbelgarnitur SRAM X1 Carbon, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
Kettenblätter 32T
Sattelstützklemme Alloy, 38.6mm
Reifen vorne Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Reifen hinten Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3"
Mehr Details unter
Zusätzliche Info
Bearbeitet von kiwideus, 18 April 2024
Auch interessant
Verwandte Diskussionen
Verwandte Kategorien
27 Kommentare
sortiert nachMTB's hingegen verkaufen sich schwerer, da die meisten mittlerweile bedient sind. Dementsprechend wird rabattiert.
DOT ist ein Kampf, aber ein Kollege hat eine Shigura vl handwerklich nicht sehr begabt, aber der hat öfter mal Probleme bzgl Undichtigkeiten usw.
specialized.com/de/…534 (bearbeitet)